Vyhledat



Spřízněný web

Železářství Železářství I.P.CONNECT, s.r.o.


Přijímáme platby

Reklamace

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma způsoby:

  1. Reklamaci můžete osobně předat v naší prodejně.
  2. V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme o zaslání zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

Reklamační oddělení I.P.CONNECT, s.r.o.
Matějova 129/2
408 01 Rumburk

Společně se zbožím doložte doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný Reklamační list.


1. Jak postupovat když:

1.1. Je zboží poškozené:

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy.
  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

1.2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

  • Prosíme, napište podrobnosti na info@connect-ip.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
    Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 

2. Lhůta pro vyřízení reklamace:

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající a kupující nedohodne na delší lhůtě. O vyřízení reklamace bude prodávající spotřebitele (kupujícího) neprodleně informovat.

Peníze vám pošleme na účet nebo Vám částku vyplatíme na naší prodejně. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • na info@connect-ip.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (kopii účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

 

3. Neopravitelná závada:

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost Vaší reklamace, následně Vás budeme kontaktovat.

 

4. Je dobré vědět:

 

Důležitý dokument ke stažení:

Reklamační list

Kategorie




Doplňkové informace


SKLÍPEK PLNÝ RADOSTI Spolehlivá firma

Matějova 129/2
40801 Rumburk
Česká republika

+420 731 166 845
darky@connect-ip.cz

Provozní doba:

Rýchly kontakt

Po-Pá: 9:00 - 12:30, 13:00 - 17:00
So: 9:00 - 11:00

Provozní doba o svátcích:

15.7. - Zavřeno


Iveta Vořechovská

- Jednatelka

- Účetní

- Fakturace


Tel: +420 604 203 852


Pavla Čížková

- Dárková specialistka

- Dotazy k produktům

- Reklamace


Tel: +420 731 166 845


Michal Vořechovský, BBA

- Jednatel

- Obchodní manažer

- Dotazy k produktům

- Individuální cenové nabídky


Tel: +420 603 279 210




Zobrazené produkty v katalogu:

1 414 položek

4 804 ks skladem

Používáním tohoto webu souhlasíte, že využívá cookies.
V pořádku
Další informace